Keress egy receptre, vagy összetevőre

DIÉTÁS EGYTÁLÉTEL- KARALÁBÉS CSIRKEMELL


Ezt a könnyű, diétás (fogyókúrás), finom ételt Éva blogján találtam, aki egy nagyon kedves gyermekorvos ismerősétől kapta a receptet. Érdemes kipróbálni, mert nagyon finom és gyorsan elkészül!

3-4 kis zsenge karalábé
1 csirkemell kifilézve
1 nagy csokor petrezselyemzöld

Az alapanyagokat előkészítjük.
A csirkemellet megmossuk és a karalábéval csíkokra illetve hasábokra vágjuk, a petrezselymet felaprítjuk.


A húst kevés zsíradékon átsütjük (én első alkalommal vajat használtam, szerintem jól illik a karalábé ízéhez), majd hozzáadjuk a karalábét, megsózzuk. Fedővel letakarva puhára pároljuk, ha igényli, akkor kevés vizet öntünk alá. Amikor készen van- beleforgatjuk a petrezselymet.
A paleolit étrendbe is ajánlja a blog szerzője!



Ha hagyjuk kicsit megpirulni a karalábét- fennséges íze lesz!

Facebookon is követhetőek a receptjeim! :)
vicuska13.blogspot.hu

18 megjegyzés:

Anazar írta...

Finomat főztél Vicuska :-)

Vicuska írta...

Már másodjára készült, annyira ízlett :)

Éva írta...

Vicuska, örülök a karalábés finomság sikerének, nagyon jól mutat a képeken is, jó, hogy írtad a pirítást is, szinte egészen más ízek varázsolódnak elő ebből az egyszerű ételből! :)
Üdvözlettel: Éva

Vicuska írta...

Köszönöm Évike :) Az a kis pörkanyag különlegessé teszi! Nem először készítettem, nagyon megtetszett :)

Tündérkonyha írta...

Ma ez lesz az ebédem! Köszönöm szépen az ötletet! Puszika!!

Gerdi írta...

Mennyire egyszerű! És persze nagyszerű! Ránézésre krumplira gondoltam volna. Azt hiszem, a gyerekeket is be tudnám csapni vele... :-)

Okki írta...

Kevés hozzávalóból nagyszerű étel! :)

Vicuska írta...

Laktató étel, Tünde és ez sem utolsó szempont :) Puszillak!

Vicuska írta...

Gerdi, ha kellően pirítod és a hasáb is "krumplis" lesz, akkor megtévesztheted őket :D

Vicuska írta...

Okki, köszi, ez így van!

Katalin írta...

Finom könnyű nyári ételnek néz ki :-) Szívesen megkóstolnmám....

Vicuska írta...

Katalin, szívesen látlak :) Olyan igazi nyári íze van valóban...

marisz57 írta...

Külön szoktam párolni illetve sütni, de ha neked sikerült így együtt, legközelebb én is így csinálom!

Vicuska írta...

Külön sütve bebíztosítod magad, hogy kellően és Neked megfelelően puha legyen. Nekem tökéletes lett, a csirkemell gyorsan átsült, a karalábé zsenge volt.

Verus írta...

Nagyon finom lehetett Vicus, bár nem szeretem a karalábét, de ezt lehet kipróbálom. Verus

Vicuska írta...

Verus, rég jártál erre :) Kíváncsi vagyok a véleményedre, mennyire "jött be".

Tiffanylda írta...

Nem értem, ez a recept hogy kerülhette el a figyelmemet? Kipróbálom, mert ez a mi étkünk lesz, úgy érzem!;) Köszönöm Vicuska!:)

Vicuska írta...

Ildikóm, örülök, hogy mégsem kerülte el a figyelmedet, mert szerintem nálatok is bekerül a kedvencekhez :)

Legnépszerűbb receptjeim:

Közreműködők