Keress egy receptre, vagy összetevőre

„Magyarok asztala” díj, "Szépség, mosoly és inspiráció" díj

Nagyon szép fotóval ellátott „Magyarok asztala” díjat kaptam Katalintól , szívből köszönöm Neked! A felvétel Kunszentmiklós-Bösztörpusztán készült a Kurultáj nevű rendezvényen 2008-ban a Magyarok Asztala elnevezésű estebéden, ahol így látták vendégül a magyarok a kazahsztáni madjar törzs képviselőit. A fotó az összetartozás érzését erősíti! Ismerős számomra a rendezvény, bár Pesti vonatkozásban. Az Orczy kertben is volt egy ilyen találkozó, ahol a férjem vett részt, én akkor nem tudtam menni, műtét után voltam, de 2011 őszén már mindketten vendégek voltunk, mint tolmácsok egy kedves vacsoraesten, ahol erről a rendezvényről is voltak meghívottak és többek között különleges kazah ételeket is ehettünk- például mantit, ami egy nagyon finom darált bárányhússal töltött tészta (derelyének is mondhatjuk, de gőzön főzik). Recept lesz, de később... Rendkívüli embereket ismerhettünk meg, akik Kazahsztánból jöttek Magyarországra és szeretnek itt élni, szeretik a magyar embereket.
Nekem már csak ezért is nagyon kedves :)



A díj szabályai:
1. Vedd fel a díjat!
2. Köszönd meg, annak akitől kaptad!
3. Tedd ki a blogodba!
4. Add tovább annyi blogtársadnak, amennyit meg szeretnél jutalmazni ezzel a díjjal!

Nem akartam foglalkozni a díjtovábbítási macerákkal, de aludtam rá egyet és arra a következtetésre jutottam, hogy ezt a méltóan magyar stílusú díjat mégis kötelességem továbbadni :) Én a következő kedves, jól sütő-főző blogtulajdonosoknak szeretném átnyújtani nagyon sok szeretettel, további jó recepteket, ételeket, süteményeket várva tőlük :)-
Vikvi
Márti
Liza és Anikó
Gizi
Gerdi
Éva
Petra
egycsipet
Gabriella
Hankka
Mónika


A következő 2 díjat nagyon köszönöm Csillának , Gerdinek és Tündinek .



Többen jeleztétek, hogy nem tudjátok, mit írtak oroszul a díjakra, ezért leírom- "A blog, mely mosolyt ajándékoz" és „Szépség, megihletés (inspiráció)”.
Szeretettel adom tovább a blogomat olvasóknak!!!!!

vicuska13.blogspot.hu

19 megjegyzés:

Katalin írta...

Kedves Vicuska, örülök, hogy örömet szereztem neked a díjjal, főleg így, hogy Te is részt vettét egy kazahsztáni rendezvényen, ami kedves emlék számodra.

Éva írta...

Gratulálok a szép díjaidhoz!

Gizi írta...

Gratulálok a díjakhoz, és köszönöm hogy lefordítottad.:)

Gerdi írta...

Köszönöm, hogy lefordítottad:-) Anyukám régen tanított oroszt, Tőle tanultam néhány szót, de egyébként nem volt szerencsém hozzá.
A madjar törzs milyen nyelvet beszél? Olvastam róluk, hogy genetikailag rokonaink...
Szuper díjat kaptál, akár Te is létrehozhattad volna, annyira testre szabott:-)

Vicuska írta...

Sokan foglalkoznak a magyarsággal kapcsolatba hozható antropológiai, régészeti és etnográfiai adatokkal, mindenféle kutatásokat végezve. Hozzávetőlegesen három Magyarországnyi területen élnek a madjar törzs településein, kazakul beszélnek, no meg természetesen oroszul és az iszlám hitet követik. Eredetmondájuk hasonlít a mi csodaszarvas legendákhoz. Nagyon büszkék származásukra, tisztelik őseiket és a hagyományaikat, no meg minket, a távoli európai rokonaikat! Ha jól emlékszem, a találkozón elhangzott, hogy 600 közös szavunk van velük???!!! (alma, balta stb. )
Itt érdekes tényeket hallhatsz róluk, ha érdekel:
http://oseinknyomaban.blogspot.com/2008/08/kazakisztnban-l-madjar-trzsrl.html

Éva írta...

Nagyon szépen köszönöm !

Gerdi írta...

Vicuska, nagyon köszönöm az infókat, meg a linket is, feltétlenül elolvasom, ugyanis nagyon érdekesnek találom a témát, meg mindent, ami múltunkkal kapcsolatos. Ami szeget ütött a fejemben, ha már kazakul beszélnek, hogy van mégis annyi közös szavunk?
A díjat is köszönöm, megtisztelő, hogy engem is érdemesnek tartasz rá:-)

Márti írta...

Első sorban gratulálok a díj özönhöz!
Másodszor, nagyon-nagyon köszönöm a díjat!

Petra írta...

Gratulálok a díjakhoz! Mindet megérdemelten kaptad!:)

Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál. Örömmel elfogadom. :)

Hankka írta...

Megtisztelő a díjad, nagyon köszönöm!

Liza írta...

Vicuska köszönjük szépen ezt a szép díjat!:) Azért is örülök neki annyira, mert mi ott voltunk Bösztörpusztán a Kurultáj rendezvényen. Annyira tetszett, hogy 2010-ben a Bugaci rendezvényre is elmentünk. Köszönjük még egyszer, legalább lesz egy szép emlék róla.

Vicuska írta...

Kedves Éva, Márti, Petra, Hankka, Liza- köszönöm, hogy elfogadtátok :) Számomra megtisztelő!
Liza, ez aztán a véletlen! :) Külön örülök annak, hogy ismerős számotokra a rendezvény és részt vettetek rajta. Jó helyen lesz a blogotokon :)

Gizi írta...

Kedves Vicuska!
Nagyon köszönöm, hogy megajándékoztál ezzel a díjjal,nagyon jólesik, hogy rám is gondoltál.
Kíváncsian várom a manti receptjét.

Vicuska írta...

Nagyon örülök annak, hogy mindnyájatokban jó érzést kelt ez a Katalinnak köszönhető, nevéhez méltó magyar díj, én is hasonlóan érzek :)
Majd jön a manti! Részletes leírással :)

Unknown írta...

Nagyon szépen köszönöm :) Gratulálok a díjakhoz, nagyon jó hogy lefordítottad :)

Elisabeth írta...

Gratulálok a dijakhoz, Vicuska! Én is hálás vagyok hogy részesülhessek a dijakban, Petrátol, és Csillátol, a mosolygós dijjal.
Nagyon szép vacsora lehetett, egy elfelejthetetlen élmény. Örvendek hogy te is részt vehettél ezen a megtisztelt alkalmon:DDD

Vicuska írta...

Nagyon szívesen :)És köszönöm egyúttal! Igazán nincs mit!

Vicuska írta...

Gerdi, Elisabeth, köszönöm :)
Gerdi, ezzel az én fejembe is szeget ütöttél! :) Majd utána nézünk, pontosítunk...

egycsipet írta...

Szia Vicuska,
köszönöm szépen, hogy gondoltál rám! :)) És bocsi, hogy csak most értem ide, az utóbbi napokban kevés időm volt nézelődni. :(

Legnépszerűbb receptjeim:

Közreműködők