Keress egy receptre, vagy összetevőre

SAJTOS FOKHAGYMÁS PARADICSOMKARIKÁK


Nagyon finom harapnivaló, vendégváró, saláta helyett,  hidegtál mellé kínálva, köszönöm az ötletet, Anita Hajnali-Gőczi.

1 rózsaszín paradicsom, érett
100 g kemény sajt, pl. hollandi, ementáli
kb ½ deci majonéz
2-3 cikk fokhagyma
kevés petrezselyemzöld, saját kiegészítésként
és pici bors frissen darálva

A sajtot lereszeltem apró lyukú reszelőn, egy maroknyit félretettem. A fokhagymát, petrezselyemzöldet apróra vágva hozzá kevertem, a majonézzel együtt. Ne legyen se sűrű, se lágy.
A jó érett paradicsomot karikára vágtam. Egy tányérkán elhelyeztem őket és szétosztottam mindegyikre a sajtos keveréket. Leheletnyi borsot daráltam rá. A félretett sajttal megszórtam, hogy borzas legyen. Anita szerint semmilyen más fűszer nem kell rá! Nem lehet eleget csinálni belőle... 😋

Egy hosszúkás francia bagettet karikára vágtam, kevés vajjal megkentem és rátéve egy sajtos paradicsomot, jó étvággyal elfogyasztottuk.

Facebookon is megtalálhatóak a receptjeim

vicuska13.blogspot.hu

8 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon guszták, jó lehet nálatok vendégeskedni 😄

Vicuska írta...

Köszi, Katalin, gyertek vendégségbe :)

Éva írta...

Nagyon guszta és finom lehet pár falatot szívesen elfogadnék most:)

Verus írta...

Oh, ez remek ötlet!🙂

Vicuska írta...

Könnyed, finom ízek összhangjában, Kárpátalján népszerű harapnivaló. Próbáljátok ki, gyorsan készül.

Vanilin írta...

Guszta!

Vicuska írta...

Köszi!

Gerdi írta...

De jó ötlet! A paradicsom-sajt amúgy is jó párost alkot, így még szépek is együtt! :-)

Legnépszerűbb receptjeim:

Közreműködők