Keress egy receptre, vagy összetevőre

ÜNNEPI TÖLTÖTT CSIRKEMELL TEKERCS



2 csirkemell
8 szelet füstölt szalonna
csemege uborka- 16 hasáb, tehát 4 db 4 felé vágva
sárgarépa- 16 hasáb
1 retro Camping krémsajt fele (Lidl)
trappista sajt

A csirkemelleket hosszanti irányban szeletekre vágtam, folpack alatt kiklopfoltam, majd sóztam, borsoztam. Mivel elég hosszú szeleteket kaptam végeredményként, ezért egymás mellé tudtam rakni a tölteléknek szánt finomságokat, megduplázva a mennyiséget. 

Először a szalonnakatonákat fektettem a húsra, majd az uborkát és sárgarépát, megkentem a krémsajttal és megkoronáztam a csíkokra vágott trappista szeletekkel. Óvatosan felgöngyöltem a töltött szeleteket és felsorakoztattam egy kisebb kiolajozott tepsibe, mert képtelenség lett volna összetűzni a telített szeleteket. 180 fokra előmelegített sütőben kb. 40 percet sütöttem.
A végeredmény- mennyei ízű feltét került a saláták mellé.

A saláták- ananászkocka kukoricával és majonézzel, valamint orosz Olivje krumplisaláta.

Marha- vagy disznóhússal is nagyon finom! Nyáron kovászos uborka is jó a csemege helyett.


Facebookon is megtalálhatóak a receptjeim

vicuska13.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Legnépszerűbb receptjeim:

Közreműködők