Keress egy receptre, vagy összetevőre

ÜNNEPI SALÁTA-TEKERCS


Nagyon finom és jól sikerült, gyorsan összedobható és mutatós saláta az ünnepi asztalra.

200 g sózott lazac, vagy egy egész füstölt hal, szálkamentesítve, pl makréla (szkumbrija) vagy hering
3 főtt krumpli (szerintem főtt rizzsel is tökéletes lehet)
2 főtt sárgarépa
3 főtt tojás
100 g majonéz


Az előre megfőzött zöldségekkel kezdtem. Lereszeltem a sárgarépát, külön a krumplit és a főtt tojást.
A tekercshez egy sütőpapírra, kb 20x30 cm méretben, elterítettem előbb a sárgarépát, evőkanállal kicsit elegyengettem. Minden sort lekentem vékonyan majonézzel.
A következő sor a reszelt burgonya volt, rá is majonéz került. Sózzuk, borsozzuk igény szerint.
Beterítettem a tojásokkal + majonéz.
Utoljára a rövidebb oldalrész legszélére raktam a füstölt halszeleteket és óvatosan feltekertem a tekercset.


Kicsit hagytam hűtőben megdermedni.

Kétujjnyi szeletekre vágtam és salátalevélre helyezve tálaltam.



Facebookon is megtalálhatóak a receptjeim

vicuska13.blogspot.hu

6 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon finom lehet, mutatós ünnepi étel és terítés :-)
Áldott, szép karácsonyt és nagyon boldog névnapot kívánok sok szeretettel!

Vicuska írta...

Nagyon szépen köszönöm, Katalin! Áldott, békés ünnepeket kívánok szeretettel!

sedith írta...

Ó, micsoda ötlet! Én is ki fogom próbálni! 😃

Vicuska írta...

Kíváncsian várom a véleményed, Edith :) !

teller-cake írta...

Csodás ötlet, boldog karácsonyt utólag is!

Vicuska írta...

Köszönöm szépen, utólag is!

Legnépszerűbb receptjeim:

Közreműködők