Keress egy receptre, vagy összetevőre

VIRSLIVIRÁG LEVELES TÉSZTÁBAN





Egyszerű és finom!

1 csomag leveles tészta
2 csomag 4 db-os virsli (füstölt ízű pulykavirsli)

Gyorsan elkészíthető harapnivaló reggelire vagy vacsorára, szilveszterre- étvágygerjesztően tálalva :) Klasszikus piknikétel...
A virsliket kettévágtam, a leveles tésztát 16 darabba, a virsli daraboknak megfelelően méretre. Mindegyiket feltekertem és éles késsel keresztbe vágtam. Hogy könnyebb dolgom legyen- két kínai evőpálcikát illesztettem alá, ahogyan a fotón látszik, így nem kellett attól tartanom, hogy a kelleténél mélyebbre vágom.


Kör alakúra formáztam és összecsíptem a tésztavégeket. Össze is lehet szerintem tűzni fogpiszkálóval, csak sütés után nem árt eltávolítani.


Sütőpapírra sorakoztattam a nagy gáztepsin, úgy helyezve el minden kis csomagot, hogy alá kerüljön a tekercs tészta-vége.
Tojás sárgájával lekentem és 175 c fokon 15-20 perc alatt készre sütöttem.


Meg lehet szórni a tetejét szezámmaggal, napraforgómaggal.
Ketchuppal fogyasztható...
Ideális sör mellé kísérőnek :)

Facebookon is megtalálhatóak a receptjeim

vicuska13.blogspot.hu

35 megjegyzés:

HajniZoli írta...

Étvágygerjesztő! Sokszor az egyszerüből nagyszerűt lehet varázsolni. Te varázsló:)

Vicuska írta...

Köszönöm, ezek szerint a célom teljesült :)

Éva írta...

Nagyon guszta így, mutatós nagyon!

Névtelen írta...

Nagyon szépek lettek, jó ötlet!

Mági írta...

Pont olyan, mint a Jácint virágja...gyönyörű és illatos. Más is érzi?

Gizi írta...

Nagyon szépséges virágok, és még ehetőek is.:) Nagyon szeretjük a leveles tésztába tekert virslit, de eddig csak simán beletekertem, na de legközelebb a Te recepted szerint készítem.

Vicuska írta...

Köszönöm Mindenkinek :) Illatos, ehető virágok, bizony! A változatosság jelen esetben gyönyörködtet...

marisz57 írta...

Gyönyörűségesek!

Kati írta...

De jó:) Meg is éheztem rögtön:)

Tálaló írta...

Tényleg varázsló vagy:))
Virsliből meg tésztából faragtál csodaszép virágokat:))

wanna írta...

Szép virágok! Ötletes, szeretem a leveles tésztát :), könnyű vele dolgozni.

trollanyu írta...

Levelestésztából még sosem készítettem,de nagyon jó ötlet:)A ketchup meg el sem maradhatna, a gyerekek előszeretettel teszik mindere:)

Katalin írta...

Hát ez nagyon jó Vicuska! Gyönyörűek, mint egy korona :)

Unknown írta...

Nagyon jó ötlet!Vidám és még finom is :-))Ügyes vagy!

Vicuska írta...

marisz57, Kati, Tálaló, wanna, trollanyu, Katalin, Edina- köszönöm a hozzászólásotokat :) Öröm volt készítgetni a virágokat, reménykedtem, hogy sütés közben nem fognak kiegyenesedni vagy szétnyílni a meleg hőfok hatására, de kiállták a megpróbáltatást!

Unknown írta...

Hát ez szuper, nagyon tetszik. Amikor megláttam, arra gondoltam na ez biztos valami jó bonyolult dolog, de olyan egyszerűnek írod le. Nagyon kedvet kaptam hozzá :)

Vicuska írta...

Nem minden olyan bonyolult, ami annak látszik, észre sem veszed és már készen van! :)

Hankka írta...

De jó ötlet, nagyon helyesek lettek! :) Ha a gyerekeim meglátnák, biztos vagyok benne, hogy pillanatok alatt elfogyna! :)

Blogkonyha írta...

Nagyon szépek lettek! De rég csináltam! :o)

heti menük írta...

Hát nem megmondtam, hogy a leveles tészta a gasztro kultúra egyik remek találmánya? Ilyen csodákat is lehet belőle készíteni:)

Vicuska írta...

Hankka- gyerekeknek kifejezetten étvágygerjesztő, hiszen ők nagyon szenzitívek és befogadóak az érdekes látványra :)
Köszönöm, Kriszti :)
Ugye, hogy remek találmány az a leveles- és sokoldalúan bevethető :) Köszönöm szépen!

Elisabeth írta...

Nálunk itt még véletlenül sem lehet ilyesmi gyönyörü formás tésztát látni, virslivel töltve. Nagyon guszta, és finom...ügyesen készitetted el. Egy pohár jég hideg sör is jól menne hozzá!

Vicuska írta...

Köszönöm, sör mellé ideális, megszórnám még sóval a virágok tetejét, hogy még jobban csússzon rá a sörital! :)

Névtelen írta...

Nagyon ötletes, őszintén gratulálok! Szeretem a kreatív embereket, sajnos ebben a tulajdonságban én kissé hiányt szenvedek...
Igazán szép az oldalad, nagyszerűek a receptjeid. Örülök, hogy ezentúl olvashatlak. :)

Vicuska írta...

Kedves Boszi, szeretettel üdvözöllek és köszönöm :)! én is jól érzem magam "Nálad"!

Csilla írta...

Nahát, micsoda szuper ötlet, nagyon jól mutatnak, szeretjük! :)

Vicuska írta...

Köszi! Mi is! :D

Tündérkonyha írta...

Mit is mondhatnék erre? Csodás! Mentettem ;)

Vicuska írta...

Köszönöm, Tündi :)

Eszter írta...

Hú de szuper! Nagyon tetszik! Köszi az ötletet! ;-)

Vicuska írta...

Szívesen, örülök, hogy tetszik :)

Anazar írta...

Nagyon jók!!

Vicuska írta...

Köszönöm :)

Hédi írta...

Szia!

Szilveszterre sütöttem meg ezt a mutatós virslis-sósat, óriási sikere volt, köszönöm szépen a receptet!

Üdv: Hédi

Vicuska írta...

Szia Hedvig, örülök a sikernek, ugye, milyen egyszerű és tetszetős? Köszi a visszajelzést! BÚÉK!

Legnépszerűbb receptjeim:

Közreműködők