Keress egy receptre, vagy összetevőre

KÖNNYED FRANCIA SALÁTA SZILVESZTERRE


Annyira finom, hogy nem lehet abbahagyni az evését. Ezt a francia származású salátát könnyed, nagyon-nagyon finom ízzel tudom jellemezni, férjem remekműve (2017-ben). Interneten talált rá, megtetszett és úgy döntött, ezt el is készíti :)
Bonne nouvelle année!
Boldog Új évet!


Hozzávalók:

4 főtt tojás, 10 perces
1 fej sonkahagyma hosszában, vékony csíkokra vágva
2 db édes-savanyú alma
150 g- 2 közepes sárgarépa, nyersen
kemény sajt
majonéz

Elmondása alapján lejegyzeteltem a munkamenetet.
Egy nagyobb lapos tányérra elhelyezzük a kézzel kinyomott hagymát. Kevés ecettel meg lehet spriccelni. Majonézzel hálót rajzolunk a tetejére.
2.-ik sor- alma, nagy lyukú reszelőn lereszelve. Erre is majonéz-csíkok kerülnek.
3.-ik sor tojás, szintén a nagy lyukún reszelve, picit sózva. Rá majonéz-háló.
4.-ik sor közepes lyukon reszelt sárgarépa, arra is majonéz.
5.-ik sorként az egészet megszórjuk bőven reszelt sajttal (apró lyukakon reszelve).

Hűtőbe tesszük minimum egy órára.

2017 óta minden karácsonykor vagy szilveszterkor elkészítem.

Facebookon is megtalálhatóak a receptjeim

vicuska13.blogspot.hu

4 megjegyzés:

Katalin írta...

BUÉK Nektek, kedves Vicuska! Finom salátát hoztatok össze :-)

Vicuska írta...

Köszönjük, Katalin, boldog Új évet! :)

Gerdi írta...

A megszokott francia salátára számítottam, ami nem is francia, de nem okozott csalódást, sőt, meg is jegyeztem magamnak! :-) Boldog új évet kívánok Nektek!

Éva írta...

Vicuska hogy vagy? rég láttam bejegyzésedet napokban rád gondoltam!

Legnépszerűbb receptjeim:

Közreműködők